Doradca - Jakub Przybyła

(…) Początki mojej przygody w branży sięgają roku 2000 (…)

Jakub Przybyła

Pre Opening Manager

Jestem hotelarzem z wykształcenia i doświadczenia. Początki mojej przygody w branży sięgają roku 2000 i otwarcia Hoteli IBIS gdzie miałem okazję zaznajomić się z procedurami związanymi z otwarciem profesjonalnego hotelu sieciowego, jak również zdobywać pierwsze szlify w hotelowej recepcji. Był to tez moment w którym zafascynowałem się standardami ISO w zarzadzaniu hotelem i uświadomiłem sobie jak ważna jest jakość oraz powtarzalność usług. Współpracując przez 12 lat z siecią ACCOR przeszedłem wszystkie szczeble związane z pionem hotelowym, jak również działem sprzedaży oraz regionalnym biurem sprzedaży sieci. Współpracowałem oraz zarządzałem hotelami marki IBIS, MERCURE oraz NOVOTEL. Jako dyrektor hoteli o różnym standardzie posiadam przekrój wiedzy praktycznej w zarządzaniu personelem wszystkich działów, zarządzaniu sprzedażą, jakością obsługi, standardami operacyjnymi. Ostatnie 6 lat związany byłem z jednym z największych na śląsku, kompleksem gastronomiczno – hotelowo – konferencyjnym, Hotelem Szafran.

Podczas swojej pracy w szczególności skupiam się na:

  • Zarzadzaniu ludźmi poprzez coaching i mentoring – musimy pamiętać, że bez zespołu zaangażowanych pracowników hotel nie zaistnieje

  • Procedurach operacyjnych – nawet najlepsi ludzie muszą działać według wytyczonych zasad

  • Zarządzaniu kosztami i poszukiwaniu oszczędności – wiadomo, że wszystko przynosi większą satysfakcję, gdy przynosi oczekiwane wyniki finansowe

  • Wprowadzaniu niestandardowych rozwiązań do branży – czasy się zmieniają, trzeba zawsze być o krok przed konkurencją

  • Stałym i bezustannym podnoszeniu jakości usług – ludzie kochają nowości, lubią być zaskakiwania i czuć się dobrze

  • Dbałości o szczegóły i czystość obiektu – bo sekret tkwi w szczegółach

  • Niematerialnych doznaniach jakie otrzymujemy podczas pobytu w obiekcie – za nocleg możemy zapłacić, ale wartość dodana jaką otrzymamy jest bezcenna

Posiadam również doświadczenie w procesie restrukturyzacji obiektów, począwszy od weryfikacji obecnej sytuacji – najczęściej poprzez badanie „tajemniczy klient” oraz audyt wewnętrzny, poprzez przygotowanie i implementację nowych rozwiązań, procedur, sposobów i kierunków działania, skończywszy na monitoringu osiąganych efektów (finansowych i jakościowych).

Hotelarstwo to branża która daje wielką szkołę życia – z tego faktu nie zdają sobie często faktu inwestorzy którzy postanawiają prowadzić taki właśnie biznes. W biznesie, jak w życiu a w życiu warto mieć kogoś kto nas wspiera, dlatego tez Top Ten Hotels wychodzi Państwu na przeciw i proponuje kompleksowe rozwiązania. Jesteśmy tu po to by wspólnie odnosić sukcesy.

Doradcy TopTenHotels

Prowadzisz Restaurację, Hotel, Bar? Spotkaj się z naszym doradcą i sprawdź w jakich obszarach możemy Ci pomóc.