Doradca - Natalia Zawadzka

(…) odpowiedzialna jest przede wszystkim za  przygotowanie  obiektu do otwarcia – szczególnie pionu recepcji, rezerwacji oraz służby pięter (…)

Natalia Zawadzka

Front Office

Natalia Zawadzka  – absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku Zarządzanie w turystyce, licencjonowany pilot wycieczek oraz rezydent.
Od 2006 roku związana z międzynarodową branżą hotelarską, m.in. z  AccorHotels ,InterContinental oraz Hilton, gdzie aktywnie rozwijała swoje kompetencje zawodowe.

W 2008 roku rozpoczęła pracę na stanowisku recepcjonistki w 5* Hotelu Grand, następnie przez kolejne trzy i pół roku pracowała w największym hotelu w Krakowie – Novotel Krakow City West, gdzie również miała możliwość, w ramach wyróżnienia, skorzystać z miesięcznej wymiany „Visa” z Hotelem Novotel Wenecja Mestre. Kolejne cenne doświadczenia zdobyła w Hotelu Holiday Inn Kraków, jak również w dwumarkowym kompleksie marki Hilton w Krakowie: Double Tree i Hampton by Hilton, który miała okazję otworzyć i zarządzać pełniąc funkcję Kierownika Recepcji.

Po krótkim doświadczeniu w branży IT wróciła to tego, co kocha, czyli do pracy w turystyce i hotelarstwie. Obecnie zajmuje stanowisko Market Associate na rynku trójmiejskim w największym Online Travel Agency – Expedii. 

Natalia odpowiedzialna jest przede wszystkim za przygotowanie  obiektu do otwarcia – szczególnie pionu recepcji, rezerwacji oraz służby pięter. Jej praca polega na wsparciu działań operacyjnych – ustaleniu i wprowadzeniu procedur pracy, administracyjnych – analiza rynku, wdrożeniu standardów zgodnych z kategorią obiektu oraz kwestiach związanych z zarządzaniem jak również szkoleniem personelu.

Doradcy TopTenHotels

Prowadzisz Restaurację, Hotel, Bar? Spotkaj się z naszym doradcą i sprawdź w jakich obszarach możemy Ci pomóc.