TopTenHotels

Doradca - Olimpia Ajakaiye

(…) Prowadziłam programy o różnym charakterze, dla takich stacji jak Polsat, Canal Plus, TVN, TVP2 (…)

Olimpia Ajakaiye

Olimpia Ajakaiye, jako wieloletnia prowadząca wielu programów telewizyjnych, zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne są detale w komunikacji: to, gdzie pada nasz wzrok, jakie wykonujemy gesty czy jaki mamy ton głosu. Jej wykształcenie trenerskie sprawia, że szkolenia, które prowadzi, są nie tylko bogate w praktyczne wskazówki, ale również solidną teorię poprawnej komunikacji.

Każdy właściciel hotelu zdaje sobie sprawę, że recepcjoniści oraz reszta obsługi są być albo nie być obiektu. Od nich zależy doświadczenie klienta, jego wrażenia z pobytu i to, czy ponownie nas odwiedzi. Niestety, nikt nie rodzi się ekspertem w efektywnym komunikowaniu – właśnie z taką myślą przygotowaliśmy ofertę szkoleń dla hoteli.

Praca w obsłudze hotelowej jest pełna wyzwań i nieoczekiwanych sytuacji, na które obsługa nie zawsze jest przygotowana. Nauka komunikacji w momentach stresowych jest kluczem do radzenia sobie z nimi w taki sposób, żeby goście byli zadowoleni. Naszym celem jest wyposażenie pracowników w praktyczne umiejętności, dzięki którym staną się najlepszą wizytówką Państwa hotelu.

Szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak: budowanie zaufania i relacji poprzez komunikację (zarówno werbalną, jak i nie), reagowanie na trudne sytuacje, przygotowanie do obsługi większych grup.

Dokładny dobór tematyki i zakresu warsztatów ustalany jest indywidualnie. Pierwszym etapem jest rozmowa z managerem hotelu i rozpoznanie konkretnych problemów. W drugim przeprowadzimy wywiady z 2-3 pracownikami, dzięki czemu lepiej poznamy ich potrzeby i obecny poziom umiejętności komunikacji.

Doradcy TopTenHotels

Prowadzisz Restaurację, Hotel, Bar? Spotkaj się z naszym doradcą i sprawdź w jakich obszarach możemy Ci pomóc.