TopTenHotels

Blog TopTenHotels

Jak promować hotel w internecie, żeby zdobyć gości?

Wiesz, że Twoja oferta jest bardzo konkurencyjna – lokalizacja, jakość usług, ceny. Masz stronę internetową i profile w mediach społecznościowych, ale mimo to, dalej sytuacja nie jest idealna. Gości nie jest tylu, ilu byś chciał (i potrzebował!). Zastanawiasz się, jak zaistnieć w internecie i dotrzeć do swoich potencjalnych klientów? Czytaj dalej!

Gdzie się reklamujesz?

Twoja obecność w internecie nie powinna się skupiać tyko i wyłącznie na stronie www i AdWordsach – jest mnóstwo miejsc, w których w tym momencie powinieneś być! Oprócz portali typu Trip Advisor czy Booking, niezbędne są też media społecznościowe. Na Instagramie możesz pokazywać swój hotel i jego najbliższą okolicę, a z kolei na Facebooku warto dzielić się wydarzeniami i pokazywać ofertę.

Informacje o hotelu

Czy na pewno każdy może z łatwością dowiedzieć się wszystkiego, czego potrzebuje? Zadbaj o czytelność i szybki dostęp do najważniejszych informacji w różnych miejscach: przede wszystkim na swojej stronie internetowej, ale również w Google Moja Firma, Trip Advisorze, mediach społecznościowych. Klientowi zależy na Tobie dużo mniej niż Tobie na nim – weź pod uwagę to, że nie ma ochoty przedzierać się przez kilka podstron, żeby dotrzeć do cennika czy dodatkowej oferty.

Opinie gości

Jak wygląda Twoja strategia zachęcania gości do zostawienia po sobie opinii? Zdecydowanie warto ją mieć! Polacy zwracają dużą uwagę na rekomendacje pozostawione przez innych – im jest ich więcej, tym lepiej. Znowu mówimy o wielu miejscach, w których wystawianie ocen jest możliwe, ale każda grupa Twoich potencjalnych klientów może szukać informacji gdzie indziej, dlatego warto zadbać o nie wszystkie.

Nie tylko oferta

W jaki sposób zachęcasz gości do odwiedzenia Twojego hotelu? Żeby wybić się na tle konkurencji, warto pokazać im nie tylko wnętrza, ale również wszystkie możliwości i atrakcje, z których mogą skorzystać na miejscu. W jaki sposób? Na swoim fanpage’u możesz udostępniać najciekawsze wydarzenia z Twojego miasta. Z kolei na blogu możesz publikować listy największych atrakcji – począwszy od punktów historycznych, a skończywszy na bardziej wyspecjalizowanych tematach, np. idealne miejsca dla wspinaczy, trasy rowerowe czy kajakowe.

Pokaż ludzką twarz

Wszyscy wiemy, że hotel tworzą ludzie. Od recepcjonisty zależy, czy gość będzie pozytywnie wspominał pobyt, od kucharza, czy będzie najedzony, a od pokojowej, czy warunki w pokoju będą odpowiadały jego standardom. Warto o tym pamiętać i pokazywać swój hotel również od tej strony! Ludzie chcą zobaczyć i poznać osoby, które będą miały wpływ na ich wrażenia. Pokazuj zabawne chwile, kulisy pracy, ale też po prostu konkretnych ludzi – przedstaw ich, opowiedz, czym się zajmują. Dzięki temu, nawet jeśli to będzie pierwszy pobyt, gość już od progu będzie się czuł jak w domu!

Potrzebujesz pomocy w reklamowaniu się w internecie?

Zapanowanie nad tyloma kanałami sprzedaży to tak naprawdę praca na pełen etat. Należy zadbać o stały dopływ treści, interakcje z gośćmi, monitoring internetu i wiele innych. Czujesz, że potrzebujesz wsparcia w tych działaniach? Nasi eksperci mają bogate doświadczenie w zakresie marketingu branży HoReCa i chętnie Ci w tym pomogą! Zapraszamy do kontaktu: office@toptenhotels.pl

Zespół Top Ten Hotels

Doradcy TopTenHotels

Prowadzisz Restaurację, Hotel, Bar? 
Spotkaj się z naszym doradcą i s
prawdź w jakich obszarach możemy Ci pomóc.